środa, 4 lipca 2012

Bohaterowie + prolog.


Cześć. Z tej strony Nadia. Będę prowadzić tego bloga z Wiolą. O co w nim chodzi? Przeczytacie w prologu. Ja na razie przedstawiam Wam postacie.
 ***
Yoł! Tu Wiola, tzw. Rafał. Wiem, wiem, bardzo inteligentne, ale to pomysł Nadii.  Cóż mogę tu napisać? Hmmm... Ta historia będzie o... A zresztą, sami się przekonacie. Ciao! ; *



Sabrine Craven - 16 lat. Dziewczyna o bladoniebieskich oczach i rudych włosach. Od zawsze pasjonowała ją muzyka Marilyna Mansona i Iron Maiden, chociaż lubi też innych wokalistów i zespoły. Nie pali, czasem pije. Jej matka była Włoszką, a ojciec Anglikiem. Potrafi posługiwać się językami Włoskim, Hiszpański, Angielskim i Francuskim. Ma miesięcznego kotka, Pussy, którego dostała od swojej najlepszej przyjaciółki, Nadine. Kocha rysować.



Nadine Price - 16 letnia dziewczyna z naturalnymi  blond włosami i wyrazistymi oczami. Zdarza jej się pić, palić, ale młodzież już tak ma. Kocha wszelkie zespoły rockowe. Przyjaźni się z Sabrine. Ma psa o imieniu Peterson. Jej babcia od strony matki jest Polką, a babcia od strony taty Hiszpanką.



Melody Smith - 18  letnia dziewczyna z zapałem do poznawania nowych miejsc, ludzi etc. Jest zwariowana, kolorowa (co można stwierdzić po jej kolorze włosów) i pozytywnie patrzy na świat. Kocha podróżować. Przyjaźni się z Spencer od przedszkola. Jest Brytyjką. 


Spencer Maynard - 18 lat. Zwariowana nastolatka  z milionem pomysłów na minutę. Uwielbia tańczyć i śpiewać wraz ze swoim bratem, Conorem. Od lat przyjaźni się z Melody. Są dla siebie jak siostry. Czasem popala, lecz stara się skończyć z nałogiem. Ma w uszach tunele i dwa tatuaże, jeden na szyi a drugi na nadgarstku. Brytyjka.

Tumblr_m68o3wvktp1r68mbn_large
Danielle Peazer - 24 letnia tancerka, z burzą brązowych loków na głowie. Spotyka się z 5 lat młodszym Liamem Paynem.


Niall Horan - 19 latek o oczach niebieskich jak ocean, należący do boysbandu One Direction. Ma duszę romantyka, potrafi dostrzec we wszystkim piękno. Jest wrażliwy. Można go zranić każdym, obraźliwym słowem. Nigdy nie był zakochany. Twierdzi, iż Bóg zachował dla niego kogoś wyjątkowego i musi tylko spotkać tą osobę.


Harry Styles - 18 latek, z zielonymi oczami, które hipnotyzują miliony nastolatek na świecie. Należy on do boysbandu One Direction. Próbuje się zakochać "na dłużej". Czy mu się uda?



Liam Payne - 19 letni  chłopak należący do zespołu One Direction. Pomimo milionów fanek zakochanych w nim, on ma swoją Danielle.


Zayn Malik - 19 lat. Członek One Direction. Pali, czasem pije. Jest typowym bad boyem, chociaż czasem tylko udaje. Tak naprawdę czeka na tę jedyną, by móc pokazać jej swoje prawdziwe oblicze. Czy spotka dziewczynę, która będzie miała "to coś" i ustatkuje Malika?


Tumblr_m6mvzi2bof1rx095io1_500_large
Louis Tomlison -20 latek o szaroniebieskich oczach i duszy dziecka. Jeden z członków 1D. Ma tysiące pomysłów na swoje życie, choć jego najbliższa przyszłość związana jest ze śpiewaniem. Jest dość nieodpowiedzialny, co czyni go wyjątkową osobą. Nie ma dziewczyny, przez co "związał się" z Harrym, tworząc Larry'ego Stylinsona.

Sabrine i Nadine. Dwie wybuchowe dziewczyny słuchające rocka. Z czego jedna ma grzeczniutkiego chłopaka, którego mimo wszystko kocha. I 5 chłopaków. Należących do jak na razie rozsławiającego się boysbandu One Direction. Według tych dziewczyn to geje, pedały etc. Czy zmienią zdanie? Ale to nie wszystko. Są też 2 inne szalone i zwariowane laski. A jedna z nich ma sławnego brata - Conora Maynarda. Melody i Spencer, na pewno lubią 1D. Ale czy kochają? A może dopiero pokochają? Przekonacie się... jeśli przeczytacie nasze opowiadanie pt. "Pocket full of dreams" (kieszeń pełna marzeń). Zapraszamy!

9 komentarzy:

  1. no tak. podoba mi się bardzo. aż mi się przypomniało jak pytałaś o nazwisko, czytam czytam.. pies peterson? nieopanowana salwa śmiechu *love* poza tym wszystko nice. wielki plus, że nie ma Eleanor. tararara, chce już rozdział. dziękuję za uwagę.

    diisable.

    OdpowiedzUsuń
  2. Cześć.
    Podobają mi się zdjęcia wymyślonych przez Was bohaterek. No dobra, tak serio to zazdroszczę im wszystkim włosów... Ale do rzeczy. Ładny szablon, historia zapowiada się naprawdę nieźle. Nie wiadomo jeszcze zbyt wiele, dopiero ukazał się przecież prolog, acz myślę że może być tylko lepiej.
    Czekamy na ciąg dalszy, o.

    Tymczasem pozdrawiam i zapraszam do siebie ~ www.mistaken-heart.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Kolejny blog, który zapewne pokocham :) Co ja gadam - już go kocham! ;P Pomimo, że jeszcze nie wiele wiadomo na temat tego, co będzie się tutaj działo, to i tak go kocham. Zapowiada się wspaniale, ciekawi mnie jaką historię wymyślicie. Trzymam za Was kciuki bardzo, bardzo mocno! ;) Życzę wam weny i tego, żebyście się mogły dogadać :D Będę czekać na kolejny rozdział, no i oczywiście dodaję się do obserwatorów ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super, laski :D
    Czekam na prolog, na pewno coś zajebistego wymyślicie ;D
    Huehue ;)
    Nie zrozumiałam tylko 'Z czego jedna ma grzeczniutkiego chłopaka, którego mimo wszystko kocha' Która ma chłopaka i kogo, bo nie było wyjaśnione :<

    OdpowiedzUsuń
  5. Zajebisty blog, bardzo mi się podoba.
    Zapraszam Do Mnie Na : http://1d-kissmeforlove.blogspot.com/ Pojawil Sie Prolog.

    Jezeli mozesz informuj mnie na blogu podanym wyzej, bedzie mi milo,albo dodaj ze mozna obserwowac.
    poinformujesz o nowym rozdziale_

    OdpowiedzUsuń
  6. Zapowiada się ciekawie. :)
    Z opisów bohaterów, jak i z tego prologu wynika, że opowiadanie będzie ciekawe. Cztery dziewczyny z czego dwie z nich są przeciwieństwem tamtych. ;D
    Będę wpadać częściej. ;D Jeśli możesz informuj mnie. :)
    Zapraszam do siebie: life-on-manhattan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepraszam za spam. Postanowiłam opublikować opowiadanie, które kiedyś napisałam i chciała bym je chociaż troszkę 'rozreklamować' oto jego adres: http://crying-werewolf.blogspot.com/ było by mi miło gdybyś pozostawiła na nim jakiś ślad po sobie. :):*

    OdpowiedzUsuń
  8. mmm, ciekawie się zaczyna! :D
    będę czytać :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie wiedziałam , na którym z twoich blogów napisać komentarz :D Swoją drogą dopiero teraz zorientowałam się , że kiedyś zaczęłam czytać "Pomógł mi usłyszeć świat" :P Niestety na razie, nie mam jak ocenić tego opowiadania, więc poczekam aż się rozkręci! Mam pytanie, napisałaś na moim blog komentarz ( dziękuję, że czytasz i komentujesz :* ) że rozdziały są długie co prawda chyba pisałaś to w pozytywnym sensie ( chyba ) , ale mam pytanie do Ciebie jako do czytelnika, czy nie są za długie ? :)

    Pozdrawiam Cię ciepło ! xxx

    OdpowiedzUsuń